خرید اینترنتی پرده زبرا سفید و روش های آن

در این مقاله می‌خوانید:

خرید پرده زبرا + نکات مهم

 

خرید اینترنتی پرده و چالش های آن

پرده یکی از نیاز های اساسی هر منزلی حساب می شود و تمامی مردم برای حفظ حریم خصوصی ، زیبایی دکوراسیون محیط منزل خود از پرده استفاده می کنند، انتخاب و خرید پرده زبرا که یکی از انواع پرده های موجود در بازار می باشد ؛ طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است.

خرید پرده زبرا و انتخاب مدل موردنظر کاملاً بستگی به سبک دکوراسیون و شرایط حاکم بر فضا دارد.

اگر قصد خرید پرده پذیرایی خود را دارید، با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکات مهم انتخاب و خرید پرده و بهترین کیفیت و قیمت پرده زبرا آشنا کنیم. موارد و نکات فراوانی جهت زیبایی بیشتر محیط وجود دارد که باید در هنگام خرید پرده به آن دقت نمایید.

پس توصیه می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید به‌راحتی یک فضای شیک و جذاب را در منزل یا محل کار خود ایجاد کنید.

 انواع پرده های زبرا اعم از پرده زبرا تصویری به دلیل زیبایی و تنوع در طرح ها و عمل کرد و عمر مفید بالایی که دارد توانسته در مدتی کوتاه جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان داشته باشد.

اگر شما هم قصد خرید پرده زبرا برای محیط و دفتر کار و یا منزل خود را دارید و راه انتخاب صحیح و خرید آن را نمی دانید نکات مهم و اساسی برای خرید پرده در این مقاله ذکر شده.

پرده زبرا طوسی
پرده زبرا طوسی

پرده مدل زبرا چیست؟

پرده زبرا در واقع ترکیبی از پرده های کرکره ای و دو لایه می باشد که می تواند میزان ورودی نور را تنظیم نماید.

نوع پارچه این مدل پرده ها اغلب از یک ردیف پارچه و یک ردیف تور می باشد که به صورت یک در میان به کار رفته است.

منظور از یک در میان این می باشد که یک ردیف از پارچه های توری و ردیف دیگر از پارچه های معمولی استفاده شده است‌.

این ویژگی ، چنین امکانی به شما می دهد تا میزان نور خود را به طور دستی و یا مکانیکی تنظیم نمایید و از فضای خود بهره کافی را ببرید.

خرید پرده زبرا مناسب شما هست یا خیر!؟

اگر شما از جمله افرادی هستید که نور برایتان جز اولویت ها است خرید پرده زبرا رز کرم کد 3DF-84 را به شما پیشنهاد میکنیم؛

چرا که به راحتی و با تنظیم ردیف پارچه ها روی هم می توانید میزان نور ورودی را جوری تنظیم کنید که به طور حداکثری به درون اتاق بتابد.

و اما اگر شما تمایل دارید در اتاق خواب خود در طول روز به استراحت بپردازید می توانید قسمت پارچه ای را به روی تور ها قرار داده و از ورود نور جلوگیری کنید.

پرده زبرا زرد
نمونه استفاده پرده زبرا زرد برای پذیرایی

ویژگی های این مدل پرده

  • این نوع پرده ضد الرژی بوده و ایجاد حساسیت نمی کند.
  • چروک نمی شود.
  • زیبایی فوق العاده.
  • امکان بالابردن پرده به صورت کامل.
  • قابلیت تنظیم نور ورودی بدون جا بجا کردن پرده به طور کامل.
  • نصب آسان و سریع بعد از خرید پرده زبرا .
  • تمیز کردن آسان.
  • قابلیت جا بجایی به صورت دستی و یا ریموت کنترل.
  • تنوع بالا طرح و رنگ متناسب با هر نوع سلیقه ای.
  • هماهنگی با محیط اطراف.
  • مناسب برای خانه و محل کار.
  • کیفیت مناسب و دوام بالا.
  • برای محیط های دارای رطوبت بسیار مناسب بوده زیرا سازگاری بالایی در مقابل این شرایط دارد.
پرده زبرا طوسی آبی
استفاده پرده زبرا طوسی آبی برای اتاق خواب

قیمت مدل پردهای زبرا

قیمت زبرا به عوامل مختلفی مرتبط است و شما در حین خرید می بایست به این نکته ها توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید متناسب با بودجه خود خرید کنید.

جنس پرده یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت پرده زبرا تصویری می‌باشد مسلما هر چه جنس پارچه‌ی به کار کار رفته در پرده خرید اری شما مرغوب تر باشد میزان قیمت پرده زبرا بالا تر می رود.

ابعاد پرده یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت پرده می باشد، هرچه اندازه پنجره شما بزرگ تر باشد نیاز به پرده ای با ابعاد بیشتر دارید بنابرین قیمت آن بالا تر می شود.

داشتن ریموت کنترل می تواند به روی قیمت پرده اثر به سزایی داشته باشد، بعضی از افراد برای راحتی و شیک تر نمودن پرده خود، آن را به صورت کنترلی سفارش می دهد و در نتیجه قیمت تمام شده برای آن ها مقداری بالا تر خواهد رفت.

ولی ریموت با همه مزایای خود، باعث افزایش هزینه شده و خرید پرده زبرا را برای افراد دشوار میکند.

با تمامی این توصیف ها این گونه پرده ها نسبت به کارایی منحصر به فردی که دارد قیمتی مناسب می تواند داشته باشد و به زیبایی محیط شما می افزاید.

پرده زبرا سبز
انتخاب پرده زبرا سبز

نکات مهم و کلیدی در خرید پرده زبرا

برای انتخاب و خرید پرده‌های زبرا نظیر پرده زبرا گل شکوفه باید به نکاتی توجه کرد، در ادامه راهنمای خرید و نکات مهمی که قبل از خرید پرده باید مدنظر قرار دهید را به شما خواهیم گفت. رعایت نکات زیر در تناسب طرح و رنگ بندی پرده زبرا با سبک چیدمان، مناسب بودن پرده اهمیت دارد.

پرده زبرا طرح ساده در اتاق خواب رنگ سفید و کرم

پرده زبرا طرح ساده در اتاق خواب رنگ سفید و کرم

هماهنگی هارمونی میان رنگ‌ها

مسئله هارمونی میان رنگ‌ها در هر زمینه‌ای اهمیت دارد، شما حتی یک لباس هم که می‌خرید به هارمونی رنگ‌های آن توجه می‌کنید. انتخاب و خرید پرده نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیازمند رعایت هماهنگی و هارمونی بین رنگ‌ها است. توجه به این نکته قبل از بررسی قیمت پرده زبرا اهمیت دارد.

همخوانی میان اجزای دکوراسیون با یکدیگر به‌ویژه هم‌خوانی پرده با مبل‌ها و کلیت رنگ موجود در خانه به‌قدر زیادی اهمیت دارد.

چند طرح و مدل پرده زبرا ساده و پلیسه دار برای محل کار و شرکت

چند طرح و مدل پرده زبرا ساده و پلیسه دار برای محل کار و شرکت

شاید بتوان گفت درنظرگرفتن طرح و رنگ مبلمان اصلی، بهترین گزینه برای ایجاد این هماهنگی و ست‌کردن پرده‌ها است. برای جذابیت و هماهنگی بیشتر، می‌توانید پرده و مبلمان را طرح‌دار خریداری کنید و یک فرش ساده با رنگی مخالف پرده و مبلمان کنار آن استفاده نمایید.

مثلاً هنگام  خرید پرده زبرا چاپی گلدار باید توجه داشته باشید که مبلمان و … با پرده در تناسب باشد.

اگر فضای نشیمن و پذیرایی شما با هم در ارتباط هستند، باید بگوییم قرارگیری این دو فضا کنار هم سبب شده تا بتوان به‌راحتی پرده‌های این دو بخش را باهم ست کرد. علاوه‌برآن رنگ درهایی که این فضاها را به هم متصل می‌کنند هم در انتخاب رنگ پرده مؤثر است.

یکی دیگر از موارد مهم که در هارمونی رنگ پرده‌ها تأثیرگذار است، رنگ کابینت است.

اگر آشپزخانه شما با اتاق پذیرایی یا نشیمن در ارتباط است می‌توانید رنگ پرده را با رنگ کابینت و میز و صندلی آشپزخانه، دیوارها و فرم و طرح کاغذ دیواری یا کف‌پوش‌ها، هماهنگ کنید. همخوانی و ست رنگ و طرح پرده‌هایی نظیر پرده زبرا ترک مدل پلیسه دار با این موارد در زیبایی محیط تأثیر فراوانی دارد.

پردهای زبرا طرح و مدل ساده و تک رنگ سفید و کرم نصب شده در شرکت و دفتر کار

پردهای زبرا طرح و مدل ساده و تک رنگ سفید و کرم نصب شده در شرکت و دفتر کار

توجه به فضای سالن

خرید پرده زبرا و طرح و رنگ آن به وسعت سالن شما و شرایط مکانی هم وابسته است. اگر فضای پذیرایی شما وسعت کمی دارد و یا سقف آن کوتاه است و از طرفی وسایل و مبلمان را هم به‌صورت فشرده کنار هم قرار داده‌اید، نصب پرده زبرا از نوع طرح‌دار و شلوغ می‌تواند سبب زشتی فضای شما شود.

حتی کلاسیک بودن وسایل منزل شما در این زمینه تأثیر بیشتری خواهد گذاشت. در این شرایط، به‌جای استفاده از پرده‌های زبرا شلوغ از طرح‌های ساده و روشن و کم نقش‌ونگار و یا طرح‌هایی که نقش‌های ریز و پراکنده‌ای دارند، استفاده کنید. استفاده از تزئینات سبک مثل تور و حریر هم می‌تواند در زیباسازی فضاهای این‌چنینی مؤثر باشد.

همه این موارد گفته شده در ایجاد تعادل و هارمونی بیشتری بین اجزاء دکوراسیون تأثیرگذار هستند.

گاهی مناسب بودن قیمت پرده زبرا تصویری سبب می‌شود تا افراد در هرصورت قصد خرید آن را داشته باشند.

اگر با وجود سقف‌های کوتاه و فضاهای محدود بازهم اصرار به خرید پرده زبرا دارید، توصیه می‌کنیم تا از پرده‌های زبرا روشن و بدون طرح و ساده استفاده کنید.

پرده زبرا مدل چاپی با طرح گل قرمز مناسب و نصب شده در پذیرایی و نشسمن

پرده زبرا مدل چاپی با طرح گل قرمز مناسب و نصب شده در پذیرایی و نشسمن

با انتخاب این طرح‌ها از آشفته شدن و نامنظم جلوه کردن فضای محیط خود جلوگیری کنید. مناسب‌ترین حالت استفاده از پرده‌های زبرا در سبک‌های دکوراسیون مدرن و جدید است.

در این فضاها پرده زبرا می‌تواند بیشتر جلوه کند و جذابیت بیشتری داشته باشد. بهتر است برای انتخاب انواع پرده‌های زبرا برای منزل یا اداره خود قبل از هر چیز با افراد متخصص و کاربلد و باتجربه در این زمینه و دکوراتیوهای ماهر مشورت کنید.

پرده زبرا ساده طرح چوب رنگ های قهوه ای و کرم مناسب برای محل کار و شرکت و سازمان

پرده زبرا ساده طرح چوب رنگ های قهوه ای و کرم مناسب برای محل کار و شرکت و سازمان

دقت به جنس

 از نکات بسیار مهم در خرید پرده زبرا که همیشه باید آن را مدنظر خود قرار داد، توجه به جنس پرده و کیفیت آن است.

جنس استفاده شده در پرده‌های زبرا از پلی‌استر مقاوم است و اگرچه کیفیت همه پرده‌های زبرا با هم یکسان نیست، اما هرچه جنس پلی‌استر به‌کاررفته در پرده بهتر باشد، پرده مقاوم‌تر و بادوام‌تر و بالطبع گران‌تر است.

توجه داشته باشید که در پرده‌های زبرا همیشه هم از پلی‌استر استفاده نمی‌شود، در واقع هستند پرده‌هایی که در مدل‌ها و جنس‌های دیگری هم در بازار تولید می‌شوند.

درهرصورت برای تشخیص بهترین کارایی انواع پرده‌ها هنگام خرید انواع پرده نظیر پرده زبرا ترک مدل پلیسه‌ باید به کیفیت آن‌ها توجه نمایید. کیفیت پرده مهم است؛ زیرا پرده آشپزخانه و اتاق خواب و … ممکن است چندین سال تعویض نشود.

همین موضوع عاملی برای توجه بیشتر روی کیفیت و جنس پارچه‌های استفاده شده در پرده است.

یک پرده باکیفیت باید بادوام باشد و در طول سالیان دراز بتواند به‌خوبی تابش نور خورشید را تحمل کند و نپوسد.

خوشبختانه پارچه‌های ترکیه ای مصرفی انواع مدل و طرح پرده‌ زبرا در فروشگاه دیددکور از نظر جذب گردوغبار در سطح خوبی قرار دارند.

پرده زبرا با طرح و سبک چوب رنگ های قهوه ای و بژ نصب شده در محل کار و شرکت

پرده زبرا با طرح و سبک چوب رنگ های قهوه ای و بژ نصب شده در محل کار و شرکت

خرید پرده زبرا مطابق سبک

جدا از مسئله پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت پرده زبرا، یکی از نکات اساسی برای خرید پرده زبرا که لازمه زیبایی و تناسب آن با محیط موردنظر شما است، توجه به سبک محیط و چیدمان آن است.

پرده‌هایی که برای خانه‌های مدرن انتخاب می‌کنید باید با پرده‌های کلاسیک فرق داشته باشد.

می‌توان گفت تفاوت این پرده‌های جدید با پرده‌های کلاسیک در ظاهر، طرح و رنگ‌بندی آنها است، اما در کل عملکرد تمامی پرده‌ها یکسان است و همگی با یک هدف مشخص روی پنجره نصب می‌شوند.

معمولاً در خرید پرده زبرا مدل پلیسه‌دار برای محیط‌های مدرن بهتر است از بین پرده‌های ساده و روشن انتخاب خود را انجام دهید.

این در حالی است که برای محیط‌های کاملاً کلاسیک بهتر است از پرده‌های زبرا تصویری و چاپی و همراه والان استفاده شود. امکان چاپ تصاویر باکیفیت روی پرده‌های زبرا یک مزیت محسوب می‌شود.

پرده زبرا چاپی طرح سفارشی ( کودک و فرزند ) مناسب برای اتاق خواب کودکان دختر و پسر

پرده زبرا چاپی طرح سفارشی ( کودک و فرزند ) مناسب برای اتاق خواب کودکان دختر و پسر

خرید پرده زبرا با رنگ مناسب 

رنگ مناسب پرده یکی دیگر از مهم‌ترین نکات خرید پرده زبرا است. تمامی مدل‌های پرده مدرن زبرا دارای رنگ‌بندی‌های بسیار متنوعی هستند که باید به آن توجه کرد تا با دکوراسیون منزل و یا محیط موردنظر تناسب داشته باشد.

هر رنگ بسته به شرایط می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید پرده محسوب شود.

 اگر قصد خرید پرده برای اتاق کار یا آشپزخانه و اتاق خواب و یا هر محیط دیگری را دارید که مساحت کمی دارد، باید به شما گوشزد کنیم که پرده‌های ساده و رنگ روشن می‌تواند گزینه مطلوبی باشد. در واقع هر چه طرح پرده خلوت‌تر و رنگ آن روشن‌تر باشد، فضای موردنظر بزرگ‌تر جلوه خواهد کرد.

پردهای زبرا مناسب برای محل آموزشی مخانند مدرسه و دانشگاه با رنگ های ساده و روشن

پردهای زبرا مناسب برای محل آموزشی مخانند مدرسه و دانشگاه با رنگ های ساده و روشن

توجه به نوع و مدل پرده زبرا هنگام خرید

نکته بسیار مهمی که هنگام خرید پرده‌هایی نظیر پرده زبرا مدل پلیسه‌ وجود دارد، توجه به نوع پرده است، روی بعضی از انواع پرده‌های زبرا موتور ریموت برقی نصب می‌شود و کنترل نور از راه دور میسر است. این نوع پرده‌ها کارکرد بسیار راحتی دارند؛ ولی گران‌تر از انواع معمولی هستند.

اگر قصد خرید پرده زبرا معمولی و دستی را دارید، حتماً محل قرارگیری زنجیر را بررسی کنید تا در جهتی باشد که استفاده از آن برای عموم آسان باشد.

اگر شما قصد خرید پرده زبرا برای منزل خود و یا این گونه پرده ها را برای فضای کار در نظر دارید،

می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه پرده دیده دکور ؛ و با بررسی قیمت مدل مورد پسند خود، آن را انتخاب کرده و با سفارش دادن و خرید آنلاین پرده زبرا از کاربرد هایش نهایت استفاده را ببرید.

پرده زبرا خاکستری

 پرده زبرا خاکستری

طرح‌های گوناگون پرده زبرا

تا اینجای مقاله با پرده زبرا آشنا شدید و فهمیدید که این پرده از طرح و مدل‌های متنوعی برخوردار است. این پرده هرگز از مد نمی‌افتد و تکراری نمی‌شود. انواع زبراهای توری و حریر جدا از ظرافت و زیبایی می‌توانند انتخاب خوبی برای دیزاین منزل شما باشند و دکوراسیون شما را  بهاری کنند. تنها عیبی که این نوع پرده‌های زبرا دارند، مسئله کنترل نور در محیط است. توصیه می‌شود بسته به نوع کاربری و شرایط در منزل خود به این موضوع توجه کنید تا در صورت لزوم از مدل‌هایی استفاده کنید که جلوی ورود نور را به طور کامل می‌گیرند.

پرده شید با طرح ساده برای آشپزخانه

پرده شید با طرح ساده برای آشپزخانه

پرده‌های زبرا چوبی

خرید پرده‌ زبرا چوبی به دلیل ظاهر رسمی و سنگین‌تر اغلب در محیط‌های اداری و تجاری انجام می‌شود. قیمت پرده زبرا مدل چوبی بر اساس جنس چوبی که برای ساخت آن استفاده‌ می‌شود، فرق دارد. زبرای چوبی به دلیل قابلیت شستشوی آسان و گردگیری می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای آشپزخانه شما نیز محسوب شود. امروزه از متریال‌های چوبی که برای ساخت انواع پرده‌های زبرا استفاده می‌شود. بوی خوش چوب و سرزندگی طبیعت با وجود این نوع پرده در محیط پخش خواهد شد و به‌نوعی نماد آرامش است.

پرده کرکره‌ای لوکس سفید رنگ در آشپزخانه

پرده کرکره‌ای لوکس سفید رنگ در آشپزخانه

تفاوت و شباهت پرده‌ زبرا با پرده‌ شید

پرده زبرا به دلیل مکانیسم جمع شدن به سمت بالا بسیار شبیه پرده شید است؛ اما نباید آن را با انواع شید اشتباه گرفت. پرده‌های شید به‌صورت یک‌دست و یکسره ساخته می‌شوند و قابلیت تنظیم نور در آنها چندان وجود ندارد. به عبارت بهتر پرده‌های شید یا کاملاً مانع ورود نور‌ خواهند شد و یا نور مستقیم را وارد محیط می‌کنند. اما در پرده زبرا راه‌راه، جنس پرده ترکیبی از تور و پارچه است و برای کنترل نور گزینه خوب و کارآمدتری است.

پره شید ساده در اتاق خواب بزرگسال

پره شید ساده در اتاق خواب بزرگسال

زبرا برای طراحی بالکن و گلخانه

بالکن‌ها و گلخانه‌ها در آپارتمان به‌عنوان یک محیط نشاط‌آور و سرسبز می‌توانند برای فرار از فضای خاکستری شهر گزینه خوبی باشند. در این قسمت از خانه گیاهان آپارتمانی مختلف پرورش داده می‌شود و همگی برای فتوسنتز و رشد بیشتر به نور خورشید نیاز دارند. خرید پرده‌هایی که بتوانند نور موردنیاز گلخانه را تأمین کنند، امر مهمی است. در واقع پرده نباید عاملی برای مسدود شدن نور و دلگیر کردن محیط خانه باشد.

علاوه بر این بالکن‌های بدون پرده، قادر نیستند حریم خصوصی چندان مناسبی داشته باشند و کاملاً در معرض دید عموم مردم هستند. بیشتر افراد برای حل این موضوع پرده‌های زبرا استفاده می‌کنند. این پرده‌ها دارای قابلیت سایه‌اندازی و کنترل نوری هستند و می‌توانند به شادابی و سرسبزی گل‌ها و گیاهان کمک زیادی کنند.

پرده شید ساده سفید برای طراحی اتاق

پرده شید ساده سفید برای طراحی اتاق

نکته:

در نهایت دقت داشته باشید که هنگام خرید پرده زبرا پرده‌ای را انتخاب کنید که با دکوراسیون قسمت‌های مختلف خانه متناسب باشد؛ زیرا استفاده از پرده‌های ناهماهنگ باعث به‌وجودآمدن یک محیط با ظاهری شلخته و غیرحرفه‌ای می‌شود. همچنین دقت کنید که رنگ‌بندی پرده زبرا می‌تواند فضای موردنظر شما را زیباتر و بزرگ‌تر از قبل نشان دهد. رنگ‌های روشن در بیشتر مواقع سبب بزرگ‌تر نشان دادن و رنگ‌های تیره باعث کوچک‌تر دیده شدن فضای منزل‌ خواهند شد.

اشتراک گذاری پست:

برای مشاهده لیست قیمت و خرید انواع پرده زبرا، پرده دومکانیزه و پانچ روی تصویرهای زیر ضربه بزنید (کلیک‌کنید)

پرده زبرا (895)

پرده زبرا تصویری سه بعدی (154)

پرده زبرا دومکانیزم تصویری (55)

پرده پانچ گل و گل‌دار (237)

مقالات مرتبط دکوراسیون

سبد خرید
تلگرام
حساب من
0 مورد سبد خرید

شماره های دفتر فروش:

شماره پیام رسان:

ساعات پاسخگویی:

از 9 صبح تا 9 شب