پرده زبرا مدل های جدید پذیرایی

در این مقاله می‌خوانید:

پرده زبرا مدل های جدید پذیرایی

آشنایی با انواع مدل پرده زبرا برای پذیرایی

معرفی پردهای زبرا، یک پرده کاربردی و مدرن

پرده زبرا پذیرایی طرح ساده و تک رنگ از پرطرف‌دارترین و کاربردی‌ترین مدل‌های پرده کرکره‌ای در میان مشتریان خوش سلیقه است. همان‌طور که می‌دانید بیشتر پرده‌های کرکره‌ای برای فضاهایی مثل آشپزخانه و اتاق خواب مناسب هستند؛ بااین‌وجود افراد زیادی برای شکیل و مدرن کردن فضای سالن پذیرایی خود از پرده‌ زبرا شب و روز دومکانیزم استفاده می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع پرده زبرا جدید و زیبا و درعین‌حال پراستفاده بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

از پرده زبرا جهت کنترل و تنظیم نور فضاهایی همچون پذیرایی استفاده می‌شود.

خرید پرده زبرا پذیرایی

پرده پذیرایی یکی از پایه‌های اصلی و مهم دکوراسیون پذیرایی است که از آن به‌عنوان قلب تپنده فضا یاد می‌شود. امروزه بیش از هزاران ایده برای طراحی پرده متناسب با فضا وجود دارد که هرکدام بسته به سبک خود طرح‌ها و رنگ‌های دلنشین و آرامش‌بخشی دارند. خرید پرده زبرا پذیرایی، فضای اتاق نشیمن را برای خانواده و دوستان و صرف چای و گپ زدن آماده می‌کنند. از طرفی می‌توانند یک فضای گرم و دوستانه به وجود آورد.

انتخاب پرده زبرا با رنگ روشن و طرح ساده به‌عنوان یک پرده جذاب می‌تواند آرامش خوبی به محیط القا کند. از طرفی به دلیل طراحی منحصربه‌فرد این پرده، ‌می‌توان آن را در حالتی تنظیم کرد که با تاباندن آفتاب صبحگاهی به منزل شما دل‌گرمتان کند.  علاقه‌مندان به نور ملایم و فضای رمانتیک و نور زیاد می‌توانند از این پرده به‌عنوان یک گزینه‌ طلایی با قابلیت تنظیم نور متناسب با حس و حال استفاده کنند.

عکس نمونه پرده زبرا دومکانیزه طرح‌دار در سالن پذیرایی

نمونه کار و تصویر پرده زبرا دومکانیزه طرح‌دار نصب شده در سالن نشیمن

همین موضوع این پرده مدرن را برای استفاده در فضاهای مختلفی نظیر سالن نشیمن مناسب و کاربردی کرده است.شما عزیزان می‌توانید انواع طرح‌های پرده زبرا را با رنگ‌بندی متنوع و به‌روز در هر فضایی استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که استفاده از انواع مدل پرده زبرا جدید برای خانه‌هایی که سبک کلاسیک دارند، مناسب نیست و بهتر است به‌جای آن از پرده‌های پانچ تور، کتان یا حریر به همراه والان استفاده کنید.

اما اگر علاقه‌مند به پرده زبرا هستید و می‌خواهید در هر شرایطی از آن در دیزاین منزل خود استفاده نمایید، می‌توانید برای فضاهای کلاسیک از ترکیب پرده‌های پارچه‌ای و کرکره‌ای استفاده کنید و سبک خود را به سبک کلاسیک نزدیک‌تر کنید. برای مثال می‌توانید پرده زبرا ساده رنگ طوسی را با پرده حریر استفاده کنید.

خرید آنلاین پرده زبرا دومکانیزه برای پذیرایی

تصویر خرید پرده زبرا دومکانیزه مدل جدید برای پذیرایی

خرید پرده زبرا برای پذیرایی

خرید پرده زبرا برای پذیرایی

آشنایی بیشتر با پردهای پذیرایی

برای تولید پرده زبرا پذیرایی به‌عنوان یک پرده کرکره‌ای از پارچه لنین و پلی استر استفاده می‌شود، در واقع این پرده ساختاری دو لایه دارد.

علت دو لایه بودن ساختار پرده زبرا کنترل ورود نور به فضا است. طراحی دقیق و هوشمندانه این پرده مدرن سبب شده تا افراد زیادی از آن برای منحصربه‌فرد کردن و خاص‌تر کردن دکوراسیون فضای منزل استفاده نمایند.

عکس نمونه کار پرده زبرا دومکانیزم ساده طوسی با شید سفید

تصویر نمونه کار شده پرده زبرا دومکانیزم ساده با آستر شید سفید در پذیرایی

همان‌طور که گفته شد پرده زبرا در طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود، این موضوع کار را برای مشتری آسان کرده است.
مشتریان می‌توانند بر اساس چیدمان، سبک دکوراسیون و سلیقه خود این پرده جدید و خاص را خریداری نمایند.

از انواع مدل پرده زبرا دومکانیزم می‌توان برای پردهای اتاق‌خواب، ادارات، اتاق نشیمن، آشپزخانه و دیگر قسمت‌های مختلف منزل و محل کار استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه طراحی دکوراسیون می‌توانید از سایت ما استفاده کنید.

در ادامه مطلب به معرفی صفر تا صد انواع مدل و طرح‌های پرده زبرا برای پذیرایی، نصب و قیمت پرده پذیرایی و… خواهیم پرداخت.

مدل جدید پرده زبرا برای پذیرایی

مدل جدید پرده زبرا برای پذیرایی

نسل جدیدی از پرده زبرا پذیرایی

پذیرایی به‌عنوان رسمی‌ترین قسمت منزل برای میهمانان باید دکوراسیون بی‌عیب‌ونقص و شکیلی داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در این موضوع انتخاب درست پرده است، طراحی دکوراسیون و انتخاب پرده لازم است تا بادقت و ظرافت بیشتری انجام ‌گیرد تا یک فضای خاص، مدرن و شیک ایجاد شود.

به‌عبارت‌دیگر پرده یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مؤثر در دکوراسیون داخلی پذیرایی است.

امروزه با پیدایش نسل جدید از پرده‌های زبرا شما می‌توانید به‌راحتی فضای پذیرایی خود را زیبا، به‌روز و خاص کنید.

تنوع طرح و رنگ این پرده‌ها به نسبت سایر مدل‌ها بسیار بیشتر است و این موضوع اهمیت زیادی در خرید شما دارد.

البته خرید پرده‌های شید هم می‌توانند انتخاب مناسبی برای رسمی کردن دکوراسیون پذیرایی محسوب شوند، اما باید بدانید که ساختار این نوع پرده‌ها با پرده زبرا بسیار فرق دارد و کمی رسمی‌تر و ساده تر است.

مدل جدید پرده زبرا برای پذیرایی

مدل جدید پرده زبرا برای پذیرایی

پرده زبرا برای پذیرایی گزینه مناسبی است؟

همان‌طور که گفته شد پرده زبرا یکی از محبوب‌ترین پرده‌هایی است که از آن در بخش‌‌های مختلف دکوراسیون داخلی منزل استفاده می‌شود.

شاید برای بسیاری از مشتریان این سؤال مطرح شود که امکان استفاده از این پرده علاوه بر آشپزخانه و اتاق‌خواب وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ به این سال باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که پرده زبرا برای پذیرایی یک گزینه ایده‌آل و مناسب است؛ زیرا پرده زبرا پذیرایی در کنار سادگی و سبک مدرن خود کمک می‌کند تا فضای پذیرایی رسمی، خاص و شکلی‌تر شود.

شما می‌توانید روی پرده زبرای پذیرایی خود در یک یا دو سمت پنجره از پرده‌های پانچ پارچه‌ای استفاده کنید و یا در بالای پرده خود والان بزنید و فضا را رسمی‌تر کنید.

حتی می‌توانید برای دیزاین بیشتر پرده‌ها از اکسسوری‌هایی چون دالبرهای پارچه‌ای یا رزینی و کتیبه‌های چوبی یا پی‌وی‌سی استفاده کنید.

مدل جدید پرده زبرا برای پذیرایی

مدل جدید پرده زبرا برای پذیرایی

اگر پنجره‌های کوچکی دارید می‌توانید پرده زبرا را فقط در قاب پنجره استفاده کنید. تنوع بی‌نظیر پرده زبرا این امکان را برای مشتری فراهم کرده تا  بر اساس سلیقه، امکان استفاده از سبک مینیمال، کلاسیک و مدرن را داشته باشد.

دقت داشته باشید که همیشه پرده زبرا را از فروشگاه معتبر تهیه کنید تا علاوه بر بهره‌مندی از مزایای پرده خریداری شده از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب هم بهره‌مند شوید.

برای آشنایی بیشتر با مزایا و معایب پرده‌ زبرا، به مقاله پرده زبرا چیست؟ رجوع کنید.

پرده زبرا پذیرایی

پرده زبرا پذیرایی

نکات مهم در انتخاب انواع مدل‌ پردهای زبرا

جذابیت دکوراسیون فضا در گرو انتخاب صحیح پرده است، این موضوع به‌قدر زیادی در زیبایی محیط تأثیر دارد. تنوع بالا، طرح و رنگ‌های مختلف پرده زبرا پذیرایی کمک زیادی در خرید شما خواهد کرد و شما قادرید با هر سلیقه‌ای از پرده زبرا برای پذیرایی استفاده کنید و فضای پذیرایی را شیک کنید.

کنترل نور سالن پذیرایی به کمک این مدل پرده به‌راحتی انجام می‌گیرد.

در ادامه با نکات مهم هنگام خرید پرده زبرا آشنا می‌شوید. مفتخریم که به شما بگوییم تمامی این نکات به‌خوبی در فروشگاه ما رعایت شده است تا خریدی مطمئن و رضایت‌بخش برای شما عزیزان رقم بخورد.

  • هنگام انتخاب پرده زبرا برای پذیرایی به نوع پارچه دقت کنید تا کاملاً باکیفیت، لاکچری و خاص باشد.
  • در طراحی پرده زبرا بیشتر سعی کنید ترکیبی از پارچه‌های ضخیم و نازک استفاده کنید، این کار به شما کمک می‌کند تا در طول روز نور خورشید را کنترل و ملایم‌تر کنید.
  • هنگام خرید پرده زبرا درصورتی‌که پذیرایی شما جنوبی و غرق در نور است، پارچه ضخیم‌تر انتخاب کنید تا بتوانید نور را بهتر و راحت‌تر کنترل نمایید.
  • دقت داشته باشید که سبک پذیرایی و طرح و رنگ موجود در دکور منزل شما باید با رنگ و طرح پرده هم‌خوانی داشته باشد، توجه به این موضوع حائز اهمیت است.
  • پرده‌های زبرا گل‌دوزی شده دارای طرح‌های خاص و زیبایی هستند و می‌توانند جلوه متفاوت و منحصربه‌فردی به فضا دهند.
  • برای انتخاب پرده در محیط‌هایی با وسایل طرح‌دار و شلوغ  از پرده‌های زبرا ساده استفاده کنید.
  • استفاده از پرده زبرا طرح‌دار و همچنین انتخاب مدل‍‌های چاپی‌و جدید پرده زبرا گل‌دار تصویری برای محیط‌های ساده گزینه ایده آلی است.
  • اگر به پرده‌های پارچه‌ای علاقه دارید می‌توانید از پرده‌های زبرا و پرده‌های پارچه‌ای باهم استفاده کنید.
پرده زبرا پذیرایی

خرید پرده زبرا پذیرایی

آشنایی با نحوه نصب پرده زبرا

از مزیت‌های پرده زبرا می‌توان به نصب بسیار راحت و سریع آن اشاره کرد. این پرده‌ها می‌توانند در کمترین زمان بدون دردسر نصب شوند.

نصب پرده زبرا پذیرایی به‌صورت دیواری و سقفی انجام می‌شود و این موضوع  به سلیقه و انتخاب مشتریان و شرایط فضای موردنظر بستگی دارد.

شما می‌توانید برای نصب فوری و راحت پرده‌های زبرا، این مدل پرده‌ها را به‌صورت مونتاژ شده و آماده نصب به همراه پایه‌های دیواری و سقفی خریداری نمایید.

برای این کار تنها کافی است نحوه آموزش نصب پرده زبرا برای پذیرایی را در دفترچه راهنما مطالعه کنید و وسایلی نظیر دریل، پیچ و رول‌پلاک، متر برای اندازه‌گیری و مداد برای علامت‌گذاری تهیه کنید.

آموزش نحوه شست‌وشوی پرده زبرا

جنس پرده زبرا از تور و پارچه است؛ بنابراین باید دست‌کم هر فصل شسته شود تا گردوغبار جمع شده روی آن باعث ازبین‌رفتن و پوسیدگی پرده نشود. علاوه بر این شست‌وشوی منظم پرده‌ها سبب زیبایی بیشتر آنها خواهد شد.

ساده‌ترین راه جهت تمیزکردن پرده زبرا استفاده از جاروبرقی است، چند هفته یکبار پرده‌ها را به همان صورتی که روی پنجره نصب است،

به کمک جارو گردگیری کنید و با پارچه نم‌دار آغشته به شوینده لکه‌گیری نمایید. می‌توانید برای تمیزکردن پرده‌ها از بخارشوی و شامپو فرش هم استفاده کنید.

اما در هر صورت بهتر است به‌صورت فصلی پرده زبرا را از قاب درآورده و با کمک شوینده مناسب بدون آنزیم و اسفنج نرم بشویید. دقت داشته باشید که شوینده‌ انتخابی شما نباید به کیفیت و رنگ پارچه ‌پرده آسیب ‌زند.

پرده را هنگام شست‌وشو در سطحی صاف قرار دهید و با فشار کم آب‌کشی کنید. پس از خشک‌شدن پرده می‌توانید مجدداً آن را در پایه خود قرار دهید.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شستن پرده زبرا در منزل به مقاله راهنمای شستشوی پرده زبرا مراجعه کنید.

پرده زبرا پذیرایی

پرده پذیرایی

قیمت پرده پذیرایی

قیمت پرده پذیرایی زبرا معمولاً بر اساس کیفیت، برند قاب، نوع  و جنس پارچه، ابعاد پنجره به‌صورت مترمربعی، ضخیم یا نازک بودن، داشتن موتور جمع‌شونده پرده، طرح و مدل تفاوت دارد.

پرده‌های زیرا با هر قیمتی در بازار به فروش می‌رسند و این به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، اما بااین‌وجود به نسبت سایر پرده‌ها قیمت مناسب‌تری دارند.

فروشندگان بر اساس ابعاد پنجره به مترمربع، سفارش می‌گیرند. در انواع پرده زبرا پذیرایی لازم نیست دو برابر عرض پنجره پارچه تهیه کنید، در این مدل پرده به‌اندازه قاب پنجره پارچه مصرف می‌شود.

از طرفی به دلیل آنکه پارچه پرده زبرا دیزاین خاصی ندارد و یک مدل پرده ساده است در بیشتر دکوراسیون‌ها کاربرد دارد و می‌توان به کمک آن فضا را زیبا و مدرن کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت پرده زبرا مطلب قیمت انواع پردههای جدید را مطالعه کنید.

پرده زبرا پذیرایی

پرده پذیرایی

کلام پایانی| معرفی فروشگاه دیددکور

در حال حاضر پرده زبرا به علت مزیت‌های فراوانی همچون تنوع طرح و رنگ، نصب آسان و سریع، امکان تنظیم نور، شست‌وشوی راحت، قیمت پرده پذیرایی مناسب و کاربردهای گسترده، طرف‌داران زیادی در دنیا پیدا کرده است.

این پرده‌ها اگر به‌درستی و اصولی انتخاب شوند و با دیگر اجزای دکوراسیون خانه و پذیرایی تناسب کافی داشته باشند، می‌توانند جلوه‌ای شیک و لاکچری به محیط ببخشند.

پرده زبرا پذیرایی اغلب در دکوراسیون داخلی خانه به سبک مدرن یا مینیمال استفاده می‌شود.

اما حتی داشتن پذیرایی با سبک نئوکلاسیک و کلاسیک هم نمی‌تواند استفاده از این پرده مدرن را محدود یا ممنوع کند. با به‌کاربردن تمهیدات و تزیینات مخصوص می‌توان از پرده زبرا برای پذیرایی کلاسیک هم استفاده کرد.

اگر قصد خرید و استفاده از این مدل پرده‌های کرکره‌ای را دارید، می‌توانید  همین حالا به فروشگاه دیددکور مراجعه کنید و این محصول خاص و زیبا را با قیمت منحصربه‌فرد تهیه کنید.

دقت کنید برای خرید پرده، بهتر است این محصول را از مراکز معتبر سفارش دهید. در این راستا وبسایت ما یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر فروش انواع پردهای زبرا و پرده پانچ است، کارشناسان و اهالی فن فروشگاه اینترنتی آماده‌اند تا در زمینه انواع پرده به شما عزیزان راهنمایی دهند.

اشتراک گذاری پست:

برای مشاهده لیست قیمت و خرید انواع پرده زبرا، پرده دومکانیزه و پانچ روی تصویرهای زیر ضربه بزنید (کلیک‌کنید)

پرده زبرا (895)

پرده زبرا تصویری سه بعدی (154)

پرده زبرا دومکانیزم تصویری (55)

پرده پانچ گل و گل‌دار (237)

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط دکوراسیون

سبد خرید
تلگرام
حساب من
0 مورد سبد خرید

شماره های دفتر فروش:

شماره پیام رسان:

ساعات پاسخگویی:

از 9 صبح تا 9 شب