قیمت پرده زبرا پذیرایی

در این مقاله می‌خوانید:

قیمت پردهای زبرا و پانچ, کدام انتخاب بهتر است؟

پردهای زبرا یا پرده پانچ ، کدام انتخاب بهتر است

پردها یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای زیبایی فضای خانه و اتاق خواب هستند؛ بنابراین باید در انتخاب آن‌ها نهایت دقت را به‌کاربرد. یکی از معروفترین و کاربردی‌ترین انواع پرده‌, پردهای زبرا و پرده پانچ هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با این پرده‌ها جدید و شیک و نکاتی پیرامون خرید و قیمت پرده زبرا و پانچ آشنا کنیم.

پرده زبرا پذیرایی

پردهای زبرا پذیرایی

آشنایی با پرده پانچ

پرده پانچ در واقع نوع دیگری از پرده است که به کمک حلقه‌های فلزی یا پلاستیکی در لبه بالایی پرده روی میله یا چوب  پرده نصب و آویزان می‌شود.

انواع پرده پانچ اتاق خواب و پذیرایی با پارچه‌های مختلفی نظیر مخمل، کتان، ساتن، حریر و… قابل تولید هستند و قیمت پرده پانچ اتاق ارزان و مقرون‌به‌صرفه‌ای نسبت به پردهای زبرا هست و کیفیت این پرده‌ها معمولاً بالا است و به نسبت پرده‌های معمولی و سنتی هم زیباتر هستند و هم جنس بهتری دارند.

 

 

پرده پانچ گلدار و طرح گل

پرده پانچ گلدار و طرح گل

 

پرده زبرا اتاق خواب

پردهای زبرا اتاق خواب

آشنایی با پرده زبرا

پردهای زبرا دارای مدل‌های متنوعی است و جز پرده‌های مدرن و جدید با ظاهری فانتزی است. این پرده در سال‌های اخیر بین مشتریان بسیار پرفروش و محبوب شده است و شاید بتوان دلیل اصلی آن را تنوع گسترده طرح و رنگ و کاربردی‌بودن این محصول دانست.

انواع زبرا به پرده‌های بالارو و جمع‌شونده کرکره‌ای نیز معروف هستند و تنوع قیمت پرده‌ زبرا سبب شده تا از آن در طراحی‌های داخلی و دکوراسیون‌های متفاوت استفاده زیادی شود.

یکی از علل اصلی محبوبیت پردهای زبرا قابلیت تنظیم نور به میزان دلخواه است. این پرده بر اساس شکل ظاهری به‌صورت کامل جمع می‌شود و قادر است محیط را کاملاً روشن یا تاریک نماید. استفاده از نوارهای پارچه‌ای ضخیم و توری در این مدل پرده سبب شده تا بتوان به‌راحتی ورود نور را تنظیم کرد. با تمام این ویژگی‌ها می‌توان گفت پرده‌های زبرا یکی از انتخاب‌های ایده آل در سال 1401 هستند.

پرده زبرا ساده برای پذیرایی

پردهای زبرا ساده برای پذیرایی

بررسی دقیق‌تر پردهای زبرا:

پرده‌های زبرا معمولاً از دو لایه افقی و پارچه‌ای ضخیم و توری تشکیل شده‌اند و تولیدکنندگان در ساخت آنها از پارچه پلی‌استر و کتان استفاده می‌کنند.

اغلب پردهای زبرا به‌صورت کرکره‌ای توسط طنابی جمع و یا باز می‌شوند و قابلیت جمع‌شوندگی به‌صورت دستی و ریموت کنترل را دارند.

نصب پرده زبرا بسیار آسان است و به‌راحتی در همه ابعاد دلخواه تولید می‌شود. همچنین تمیزکردن این پرده‌ها بسیار ساده است و حتی امکان غبارگیری پرده به کمک جاروبرقی وجود دارد.

پرده زبرا چاپی گل و گلدار

 زبرا چاپی گل و گلدار

انواع پردهای زبرا

پرده‌های زبرا در انواع ساده و کلاسیک، تصویری، طرح‌دار و یا پلیسه تولید می‌شوند و انتخاب مدل آنها به سلیقه شخصی مشتری بستگی دارد.

نمونه‌های ساده و کلاسیک طرف‌داران بیشتری دارند و قیمت پرده زبرا های ساده، ارزان و تنوع رنگی آنها بسیار گسترده است. این نوع پردهای زبرا ها بیشتر تک‌رنگ و یا طرح چوب هستند و در انواع سبک‌های دکوراسیون سنتی و مدرن استفاده می‌شوند.

انواع تصویری نیز تنوع بالایی دارند و می‌توان روی آنها هر نوع عکس باکیفیتی چاپ کرد.

پرده زبرا ساده تک رنگ

پردهای زبرا ساده تک رنگ

آیا پرده‌های اتاق پذیرایی قدیمی هستند؟

در پاسخ به این سؤال باید خدمت شما عرض کنیم که پرده اتاق پذیرایی در بعضی از منازل به‌ویژه منازل مدرن و مینیمالیست کمی از مد افتاده‌اند.

اما به‌طورکلی هنوز هم از پرده‌ پذیرایی به دلایل متعددی استفاده می‌شود،  بسیاری از این دلایل می‌توانند نقش مهمی در فضای اتاق داشته باشند.

اما امروزه به‌جای پرده‌های قدیمی انواعی از پرده‌های مدرن و جدید مثل پرده پانچ و پردهای زبرا تولید شده‌اند.

برای انتخاب پرده  بهتر است به سبک منزل خود توجه نمایید و اگر منزل شما سبک امروزی دارد، از پرده‌های قدیمی استفاده نکنید.

مطمئناً عملکرد، ظاهر و احساسی به شما القا می‌شود در انتخاب پرده مهم است.

برای مثال پرده‌های کافه‌ای و دریچه‌های پنجره، به همراه پرده‌های حجیم تصور کنید. حتی در فضاهایی با سبک مدرن نیز می‌توان از پرده‌های به سبک مدرن و متناسب با محیط استفاده کرد.

برای این منظور خرید انواعی از پرده با پارچه‌های خنثی و پانل‌های سبک ژاپنی یا انواع پردهای زبرا پذیرایی مدرن، انتخاب‌های مناسبی هستند.

پرده زبرا اتاق خواب

پردهای زبرا اتاق خواب

پردهای زبرا برای اتاق خواب

انواع مختلفی از پردهای زبرا برای اتاق خواب طراحی می‌شوند و در سایت‌های مختلف به فروش می‌رسند.

در واقع مدل‌ با قیمت های متنوعی از پردهای زبرا برای اتاق خواب طراحی و تولید می‌شوند و در نهایت فروشگاه‌ها بهترین پرده‌های زبرا مناسب اتاق خواب و پذیرایی را در سایت خود قرار می‌دهند.

در دیددکور ما همواره تلاش می‌کنیم پرده‌هایی را به مشتریان ارائه دهیم که کیفیت و قیمت خوبی داشته باشند و درعین‌حال به‌روز هم باشند.
بیشترین رنگ و مدل هایی که برای پردهای زبرا اتاق خواب استفاده می‌شود، رنگ‌های خنثی و یا تیره است.

علت این موضوع این است که پرده با رنگ های دیگر موجود در اتاق خواب هم‎خوانی بیشتری داشته باشد و از سویی دیگر بیشترین میزان کنترل نور ورودی در محیط ایجاد نماید.

پرده زبرا پذیرایی

زبرا پذیرایی

یکی از مدل‌های جذاب و پرطرف‌دار برای اتاق خواب و حتی پذیرایی زبرای گل‌دوزی شده و زبرای چاپی است. این دو مدل جز مدل‌های محبوب و ساده درعین‌حال ارزان قیمت در بین پرده های زبرا هستند.

تاریخ استفاده از پرده‌های زبرا در منزل‌های ایرانی به چندین سال پیش بازمی‌گردد ولی امروزه مدل‌های متنوع‌تر و جدیدتری از این مدل پرده وارد بازار شده است و طرح و تنوع آن بیشتر موردپسند مشتری است. در ادامه خواهید فهمید که پرده‌های زبرا بیشتر برای چه مکان‌هایی مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این مدل پرده و مقایسه آن با پرده‌های شید و کرکره‌ای با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت پرده زبرا برای پذیرایی

قیمت پردهای زبرا برای پذیرایی

زبرا مناسب چه مکان‌هایی است؟

پردهای زبرا به‌صورت شگفت‌انگیزی برای تمامی قسمت‌های منزل شما مناسب است.

بهترین مکان‌های برای نصب این مدل پرده  عبارت است از: آشپزخانه ، اتاق کودک ، اتاق‌خواب و پذیرایی.

طرح و رنگ پرده‌ های زبرا همانند پرده پانچ بسیار زیاد است و همین باعث کاربرد گسترده این پرده‌ها در منزل شده است.

پرده‌ای زبرا چندین سال است که در طراحی دکوراسیون منزل استفاده می‌شوند و دارای ویژگی‌های نظیر امکان ساخت در اندازه‌های دلخواه بر اساس نیاز مشتری، تنوع طرح و رنگ، قابلیت چاپ انواع تصویر، امکان باز و بسته شدن با ریموت و دستی و قابل شستشو بودن و تنوع قیمت پرده هستند.

پرده زبرا اتاق خواب

پردهای زبرا اتاق خواب

پرده پانچ مدل و طرح مدرن

پرده پانچ مدل و طرح مدرن

نحوه شست‌وشوی پرده پانچ و زبرا

مهم‌ترین چالش و سؤال در زمینه پرده نحوه شست‌وشوی آن است. همان‌طور که می‌دانید پرده‌های آشپزخانه بیشتر به شست‌وشو نیاز دارند؛ بنابراین انتخاب پرده‌های زبرا قابل شست‌وشو و بادوام برای آشپزخانه شما گزینه بهتری است.

در مجله دیددکور می‌توانید آموزش نحوه شستشو این نوع پرده‌ها را ببینید.

بر اساس متریال استفاده شده در پرده‌های زبرا می‌توانید آنها را با مواد شوینده مناسب بشویید. به‌منظور جلوگیری از چرک مرد شدن پرده‌های پانچ و زبرا هنگام شستن، ابتدا آنها را با جاروبرقی غبارزدایی کنید و سپس بشویید.

می‌توانید جهت شست‌وشوی پرده خود از خشک‌شویی‌های معتبر هم استفاده کنید.

قیمت ارزان پرده پانچ

قیمت ارزان پرده پانچ

قیمت پردهای زبرا و پرده پانچ

پرده پانچ و زبرا هر دو از مقرون‌به‌صرفه‌ترین پرده‌ها هستند و طول عمر بالایی هم دارند. عوامل زیادی اعم از جنس پارچه، مدل دوخت، نوع پرده، ابزارآلات و براق مصرفی برای نصب و… در قیمت پرده مؤثر هستند.

قیمت پرده پانچ به صورت قواره ای و قیمت پردهای زبرا بر اساس واحد مترمربع مشخص می‌شود و بیشتر این پرده‌ها قیمتی بین 300 تا  600 هزار تومان در هر متر مربع دارند.

پیشنهاد می‌کنیم همین حالا وارد صفحۀ خرید پرده زبرا پلیسه یا خرید پرده پانچ در وب‌سایت فروشگاهی دیددکور شوید و از بین 1000 طرح پرده، قیمت هر یک را با دیگری مقایسه کنید.

قیمت پرده زبرا اتاق خواب

قیمت پردهای زبرا اتاق خواب

 

فرق پرده زبرا با پرده کرکره‌ای و پرده شید در چیست؟

پرده شید نوعی از پرده است که در گذشته در میان مشتریان بسیار محبوب بوده است.

اغلب پرده‌های شید به‌عنوان یک لایه محافظ برای پرده اصلی در نظر گرفته می‌شدند. امروزه با کمی تغییر در ساختار و ظاهر پرده‌های شید، این پرده‌ها مجدداٌ طرف‌دار پیدا کرده‌ا‌ند.

پرده شید ورقه‌ای نازک است که در حالت بسته به ‌دور میله پلاستیکی نصب شده در بالای خود جمع می‌شود.

از پرده‌های شید بیشتر به‌عنوان یک پرده تزئینی برای منزل استفاده می‌شود.

پرده‌ زبرا ترکیبی از پرده شید و پرده کرکره‌ای است و درواقع می‌توان گفت نوعی پرده کرکره‌ای محبوب و مدرن به‌شمار می‌رود. پرده‌های کرکره‌ای امروزی برخلاف پرده‌های قدیمی در دو نوع آلومینیومی و چوبی در بازار به فروش می‌رسند و مشتریان می‌توانند از آنها برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل خود استفاده کنند.

استفاده از پرده‌های زبرا بسیار راحت است و این پرده‌های در طرح و رنگ‌های جذابی تولید می‌شوند. اگر قصد خرید پرده کرکره‌ای چوبی را دارید، توصیه می‌کنیم همین حالا وارد سایت دیددکور شوید و از بین انواع طرح‌های مختلف، پرده موردنظر خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

در وب سایت دیددکور می‌توانید قیمت هر محصول را به‌صورت مجزا مشاهده و مقایسه کنید.

برای مشاهده انواع طرح‌های پرده شید، پرده پانچ و پرده زبرا و بررسی قیمت، وارد صفحه فروشگاه انواع پرده در دیددکور شوید.

شما می‌توانید به‌صورت لحظه‌ای پرده منزل خودتان را در اندازه و طرح دلخواه‌، آنلاین سفارش دهید.

پرده زبرا ساده با رنگ قهوه ای در آشپزخانه

پرده زبرا ساده با رنگ قهوه ای در آشپزخانه

پردهای پانچ ( دو قواره ) مدل ساده و تک رنگ کرم و طوسی در پذیرایی خانه

پردهای پانچ ( دو قواره ) مدل ساده و تک رنگ کرم و طوسی در پذیرایی خانه

نکاتی در مورد خرید انواع پرده زبرا و پرده پانچ

پیش از اقدام به خرید پرده لازم است تا با نکات مهمی آشنا شوید تا با دید بهتر اقدام به انتخاب مدل موردنظر خود کنید.

در ادامه توجه شما را به چند نکته مهم و تأثیرگذار هنگام خرید انواع پرده جلب می‌کنیم:

اندازه پرده

یکی از مهم‌ترین نکات مهم در خرید انواع پرده دانستن اندازه پرده است.

در اندازه‌گیری پرده وسواسانه رفتار کنید و نهایت دقت خود را به کار ببرید. لازم است تا بر اساس اندازۀ متراژ، عرض و ارتفاع پنجره، پارچه خریداری کنید.

توجه داشته باشید که در پرده‌های پارچه‌ای مثل پرده پانچ بهتر است از پایین و طرفین کمی پارچه اضافی در نظر بگیرید تا خانه زیباتر شود.

اندازه‌گیری دقیق پرده می‌تواند سبب شیک‌تر شدن ظاهر آن شود.

پرده زبرا چاپی آشپزخانه با طرح گل رز در چند رنگ شاده و رنگی

پرده زبرا چاپی آشپزخانه با طرح گل رز در چند رنگ شاده و رنگی

تعیین هدف خرید پرده

همیشه قبل از خرید، هدف خود را مشخص کنید.

آیا برای زیباتر شدن خانه خود قصد خرید پرده دارید یا صرفاً هدف شما کنترل نور و دمای خانه است؟

تعیین هدف نهایی در خرید پرده به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پس اول از همه هدف‌ را مشخص کنید و متناسب با هدف محصول را خریداری نمایید.

میله پرده

رنگ و نوع پرده باید همیشه متناسب با محیط انتخاب شود، اما شاید کمتر کسی به میله پرده دقت کند.

هنگام خرید پرده توجه داشته باشید که رنگ و ظاهر میله پرده انتخابی نیز به فضای منزل شما بیاید. میله پرده‌های امروزی به دلیل اندازه بزرگشان روی دکوراسیون و زیبایی تا حد زیادی تأثیر دارند، پس به این موضوع دقت داشته باشید.

میله‌های پرده اغلب در انواع طرح‌های چوبی، طلایی و استیل وجود دارند.

پرده زبرا های جفت چاپی پذیرایی و نشیمن با طرح گل های بنفشه و رز در چند رنگ شاده

پرده زبرا های جفت چاپی پذیرایی و نشیمن با طرح گل های بنفشه و رز در چند رنگ شاده

توجه به شرایط زندگی

در نظر گرفتن شرایط زندگی یکی دیگر نکات مهمی است که باید قبل از خرید پرده به آن دقت نمایید.

پس شرایطتان را در نظر بگیرید! گاهی به دلیل داشتن کودکان پرهیجان بهتر است از پرده‌های قابل شست‌وشو مثل پرده زبرا استفاده کنید.

همچنین توصیه می‌شود برای خرید پرده آشپزخانه نیز از پرده‌هایی با پارچه‌های قابل شست‌وشو استفاده کنید.

گاهی ممکن است برای زیباتر کردن منزل خود تمایل داشته باشید از جزئیاتی مثل والان و… در پرده استفاده کنید، در این شرایط باید به میله پرده، کیفیت گیره و سنگین بودن جنس پارچه دقت کنید.

پرده زبرا دومکانیزم شب و روز مدل چاپی مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب

پرده زبرا دومکانیزم شب و روز مدل چاپی مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب

فاصله از سقف

به‌منظور نصب پرده‌ها همیشه فاصله از سقف را در نظر داشته باشید. جهت نصب پرده دو سانتی‌متر فاصله در نظر بگیرید و زیادی پرده را پایین نبرید؛ زیرا این کار باعث کوتاه‌تر شدن سقف خانه خواهد شد.

اما اگر پرده بلندی خریداری کردید، می‌توانید آن را تا نزدیکی سقف نصب کنید تا سقف خانه بلندتر و زیباتر دیده شود.

کلام آخر

در این مقاله با سه مدل پرده زبرا، پرده پانچ، پرده شید و کرکره‌ای آشنا شدید، همچنین اطلاعات مفیدی درباره خرید پرده به دست آوردید.

برای مشاهده انواع پرده‌های آماده، تصویری، چاپی با قیمت مناسب  کیفیت فوق‌العاده و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت پرده به وب‌سایت دیددکور به آدرس www.didedecor.com مراجعه کنید.

بدون شک سایت دیددکور یکی از معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین پرده‌های متنوع است.

 

5 طرح و مدل پرده پانچ 2 رنگ و ترکیبی از مخمل و کتان رنگ های نقره ای، طلایی، بژ و کرم و استیل

5 طرح و مدل پرده پانچ 2 رنگ و ترکیبی از مخمل و کتان رنگ های نقره ای، طلایی، بژ و کرم و استیل

 

پرده زبرا اتاق خواب

پردهای زبرا اتاق خواب

اشتراک گذاری پست:

برای مشاهده لیست قیمت و خرید انواع پرده زبرا، پرده دومکانیزه و پانچ روی تصویرهای زیر ضربه بزنید (کلیک‌کنید)

پرده زبرا (895)

پرده زبرا تصویری سه بعدی (154)

پرده زبرا دومکانیزم تصویری (55)

پرده پانچ گل و گل‌دار (237)

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط دکوراسیون

سبد خرید
تلگرام
حساب من
0 مورد سبد خرید

شماره های دفتر فروش:

شماره پیام رسان:

ساعات پاسخگویی:

از 9 صبح تا 9 شب