جدیدترین مدل پرده پانچ دو رنگ مناسب پذیرایی و اتاق خواب رنگ کرم و قهوه ای

در این مقاله می‌خوانید:

قیمت پرده پانچ و پردهای اتاق کودک, پسر و دختر

بررسی قیمت پرده پانچ برای اتاق خواب کودک

 

انتخاب و خرید وسایل اتاق خواب کودک یکی از سخت‌ترین کارها است که اگر با اطلاعات و آگاهی کافی انجام شود، می‌تواند برای والدین کمی راحت‌تر شود. پرده یکی از ارکان اصلی هر محیطی است. حفظ حریم خصوصی مهم است و پرده یکی از وسایلی است که می‌تواند این احساس امنیت را در محیط برای افراد ایجاد کند. بهتر است والدین برای خرید پرده نهایت دقت خود را به کار ببرند تا بهترین مدل پرده اتاق خواب کودک خود انتخاب کنند. یکی از پردهای مناسب اتاق کودک پرده پانچ است، هنگام انتخاب یک پرده پانچ مناسب برای اتاق خواب توجه به قیمت پرده پانچ و خرید بر اساس بودجه یکی از مسائل مهم تلقی می‌شود.

پرده پانچ طرح دار رنگی آبی قرمز برای اتاق

پرده پانچ طرح دار رنگی آبی قرمز برای اتاق

شما در وهله اول باید بر اساس پولی که برای خرید پرده در نظر گرفته‌اید، اقدام به خرید کنید. بعد از آن نوبت به بررسی بهترین کیفیت و مدل می‌رسد.

معمولاً کودکان وقتی سنشان پایین است، به شخصیت‌های فانتزی و کارتونی علاقه دارند و این میزان علاقه زیاد است و ممکن است مدل لباس آنها یا فرش آنها نیز کارتونی باشد.

خرید پردهای پانچ با تم کارتونی و شخصیت‌های فانتزی و ابرقهرمانی سبب خوشحالی بی‌حدومرز کودکان شما خواهد شد و اتاق خواب را برای آنها جذاب‌تر می‌کند.

شما می‌توانید برای خرید انواع مدل‌های پرده با طرح‌های مختلف پسرانه و دخترانه به فروشگاه پرده دیددکور مراجعه کنید.

پرده‌های پانچ فانتزی کودکانه بیشتر دارای عکس‌ها و طرح‌هایی‌اند که کارتونی و انیمیشنی هستند.

استفاده از شخصیت‌های انیمیشنی مشهور دیزنی و … در پرده‌های مخصوص اتاق کودک، می‌تواند سبب شادی و نشاط بیشتر کودکان شود.

هماهنگی و ست رنگ پرده پانچ با کف پوش اتاق

هماهنگی و ست رنگ پرده پانچ با کف پوش اتاق

همان‌طور که می‌دانید خرید پرده‌ پانچ ساده، هم می‌توانند در زیباسازی محیط مؤثر باشند و جذابیت آن را بیشتر کنند؛ بنابراین در اتاق خواب فرزند دختر یا پسر خود و اتاق کودکان استفاده از پرده‌های پانچ طرح‌دار انیمیشنی می‌تواند یک عامل مهم در زیباسازی اتاق دلبندتان باشد.

تنوع در کیفیت و جنس پرده‌های پانچ

تنوع در کیفیت و جنس پرده‌های پانچ

جنس و کیفیت پرده‌ پانچ

پرده‌های پانچ اتاق‌خواب خصوصیات ویژه‌ای دارند، همین موضوع سبب شده تا از این پرده‌ها در طراحی اتاق  فرزندان و والدین بیشتر استفاده شود.

هر پدر و مادری آرزوی شادی و هیجان فرزند خود را دارد و خرید پردهای پانچ کودکانه شاید بتواند این کار را انجام دهد.

خوشبختانه پرده‌های‌ پانچ کودکانه از نظر جنس و کیفیت پارچه هیچ تفاوتی با پرده‌های پانچ دیگر ندارند و تنها از نظر مدل، رنگ و طراحی متفاوت هستند.

بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت این پرده را برای اتاق فرزند خود سفارش دهید.

پردهای پذیرایی گل‌دار مدل پانچ

پردهای پذیرایی گل‌دار مدل پانچ

مدل‌های کودکانه فقط برای اتاق کودکان مناسب هستند و والدین نمی‌توانند از آنها در فضاهای دیگر استفاده کنند.

برای خرید پرده پانچ در قدم اول بعد از بررسی بودجه و قیمت پرده پانچ، باید سایز و ابعاد پنجره اتاق کودک را در نظر داشته باشید. بی‌توجهی به ابعاد و اندازه پنجره‌ها می‌تواند سبب ناهماهنگی پرده با پنجره شود و محصول را ناکارآمد کند.

اگر فرزند شما قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری دارد و می‌تواند حرف بزند، بهتر است از او بخواهید تا نظر و سلیقه خود را به شما بگوید.

پس از بررسی کیفیت و جنس پرده و قیمت آن می‌توانید از کودکان خود بخواهید تا شخصیت و طراحی موردنظر خود را از بین پرده‌ها انتخاب کنند.

این کار کمک می‌کند تا پرده خریداری شده توسط شما هم برای شما مطلوب و مناسب باشد و هم برای فرزندانتان جذاب باشد.

پس همیشه بهتر است هنگام خرید پرده پانچ اتاق خواب کودک با طرح انیمیشنی، از فرزندتان درباره طراحی و مدل پرده نظر بپرسید.

میله و حلقه پرده پانچ های مدرن

میله و حلقه پرده پانچ های مدرن

میله و حلقه پرده پانچ های مدرن

میله و حلقه پرده پانچ های مدرن

شست‌وشوی پرده پانچ اتاق خواب کودکان

اتاق خواب کودک همیشه زودتر از قسمت‌های دیگر منزل کثیف می‌شود و پرده از این قاعده مستثنی نیست. کودکان با پرده‌های اتاق خواب خود زیاد بازی می‌کنند و مدام به آن دست می‌زنند؛ بنابراین پرده اتاق آنها مدام کثیف می‌شود.

با درنظرگرفتن این مسئله بهتر است پرده‌ای را برای اتاق دلبندتان تهیه کنید که از نظر جنس و کیفیت درجه یک باشد و در اثر شست‌وشو کهنه و خراب نشود.

خرید پرده ای که قابلیت شست و شو داشته باشد، باید برای والدین در اولویت قرار گیرد.

توجه داشته باشید که شست‌وشوی مداوم و غیرمعمول هر نوع پرده‌ای می‌تواند در نهایت منجر به ازدست‌رفتن شکل و ظاهر و کم‌رنگ‌شدن طرح و تصاویر آن شود.

پرده‌های پانچ یکی از انواع پرده‌هایی هستند که آلودگی کمتری را در محیط به خود جذب می‌کنند؛ لذا برای اتاق کودک شما مناسب‌تر هستند.

پرده پانچی تک رنگ ساده برای اتاق خواب یا سالن پذیرایی

پرده پانچی تک رنگ ساده برای اتاق خواب یا سالن پذیرایی

این پرده‌ها به دلیل جنس و کیفیت متفاوت و منحصربه‌فردشان، هنگام بازی کودک آلودگی کمتری را به خود جذب می‌نمایند.

والدین با خرید پرده پانچ طرح کودک دیگر نگران کثیفی پرده نخواهند بود و در این مواقع کافی است پرده را به خشک‌شویی مجربی بسپارند تا افراد متخصص بدون کوچک‌ترین آسیبی پرده را تمیز کنند.

قیمت پرده پانچ به نسبت کارایی که دارد در مقایسه با دیگر انواع پرده مناسب‌تر است و افراد می‌توانند آن را به‌راحتی خریداری کنند.

هنگام انتخاب و خرید پرده کودکان برای فرزندان دختر باید طراحی پرده دارای شخصیت‌های دخترانه باشد، این در حالی است که بیشتر پسربچه‌ها علاقه‌مند به شخصیت‌های کارتونی مثل ماشین و ابرقهرمان هستند.

با خرید پرده‌های طرح‌دار موردپسند کودک، می‌توان توجه و نظر کودک را تا حد زیادی جلب نمود و همچنین دکوراسیون اتاق او را ست کرد.

کودکان توجه بسیار زیادی به رنگ‌ها دارند؛ بنابراین بهتر ست رنگ‌بندی پرده با دقت انتخاب شود. می‌توانید برای راهنمایی بیشتر از کارشناسان و مشاوران سایت‌های فروشگاهی کمک بگیرید.

تصویر نزدیگ از طرح و جنس پرده

تصویر نزدیگ از طرح و جنس پرده

قیمت پردهای پانچ چاپی طرح نقاشی چگونه است؟

پرده پانچ نقاشی یکی از انواع پرده‌های پانچ پرطرف‌دار است که از نظر طراحی با سایر  پرده‌ها کمی متفاوت است.

پرده‌های نقاشی، بیشتر مناسب افرادی است که به نقاشی و عکس علاقه دارند و می‌خواهند نقاشی خاصی را روی پرده موردنظرشان چاپ کنند.

ای پرده به‌تنهایی بسیار زیبا و چشم و نواز است و در مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی قابل سفارش است.

در واقع اگر بخواهیم نمونه‌ای از طرح‌های به‌کاررفته در پرده‌های پانچ نقاشی را در نظر بگیریم، می‌توان گفت این پرده‌ها نقاشی‌هایی روی پرده هستند که بیشتر سبک کلاسیک دارند.

سبک های کلاسیک انواع پرده هماهنگ با طرح سنگی دیوار

سبک های کلاسیک انواع پرده هماهنگ با طرح سنگی دیوار

شاید اسم نقاشی معروف شام آخر حضرت مسیح را شنیده باشید.خرید پرده پانچ زیبا با طرح نقاشی شده شام آخر می‌تواند همانند یک قاب عکس باکیفیت در ابعاد بزرگ، محیط موردنظر شما را مزین کند. این تنها یک نمونه از طراحی پرده است.

این اثر معروف ممکن است در هر وسیله‌ای از منزل شما یا دوستانتان مشاهده شود، طرف‌داران این سبک نقاشی در دنیا بسیار زیاد هستند؛ بنابراین می‌توانید این عکس را روی پرده پانچ نقاشی خود نیز چاپ کنید.

پرده پانچ نقاشی در سایزهای مختلف قابل سفارش است و بسته به سایز آن قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. البته دقت داشته باشید که شما تا حد مشخصی می‌توانید برای پنجره‌های بزرگ خود، پرده نقاشی خریداری کنید.

به دلیل وجود طرح‌های متنوع و مدل‌های مختلف پرده پانچ، امکان استفاده از این محصول در هر قسمتی از فضای منزل ممکن است.

قیمت پردهای پانچ نقاشی باتوجه‌ به کیفیت پارچه و چاپ آن متغیر است.

همیشه قبل از خرید از هماهنگی طرح انتخابی با محیط اطمینان حاصل کنید، برای مثال نباید از سبک‌های پرده کلاسیک و تاریخی مثل شام آخر در منازلی با سبک مینیمالیست و مدرن یا ادارات استفاده نکنید. این پرده‌ها اصلاً جلوه خوبی در این محیط‌ها نخواهند داشت.  برای خرید پرده‌ پانچی اتاق خواب با طرح نقاشی می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.

پردهای پانچ تک رنگ ساده رنگ های طوسی و بژ برای اتاق

پردهای پانچ تک رنگ ساده رنگ های طوسی و بژ برای اتاق

پرده پانچ نقاشی، بهترین انتخاب شما برای اتاق خواب

شاید بتوان گفت پرده نقاشی پانچی بهترین گزینه در بین پردهای مختلف برای خرید است؛ زیرا در انتخاب طرح‌های آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و خریداران می‌توانند این پرده‌ها را با هر سبک و طرحی سفارش دهند.

از این پرده‌ها بیشتر برای اتاق خواب، آشپزخانه، نشیمن و… استفاده می‌شود.

رنگ و تم پرده پانچ نقاشی کاملاً سلیقه‌ای است؛ بنابراین با خیال راحت برای خرید این پرده اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که این محصول را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید تا دوام بالاتری داشته باشد و به‌مرورزمان تصویر خود را از دست ندهد.

پرده‌های نقاشی از نظر قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند و تقریباً تمام افراد امکان تهیه آن را دارند. باتوجه‌به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، افراد می‌کوشند تا اجناس را به قیمت ارزان و با کیفیت بالا خریداری کنند.

به‌جرئت می‌توان ‌گفت پرده مدل پانچی کاربردی و اقتصادی است؛ زیرا نصب و شست‌وشوی آسانی دارد و اگر فرد بخواهد منزل خود را عوض کند، به‌راحتی می‌تواند آن را مجدداً در منزل نو استفاده نماید.

از طرفی پرده‌های پانچ هرگز از مد نمی‌افتند و همیشه جز محصولات ترند و مد و به‌روز هستند.

مدل جدید پرده پذیرایی

مدل جدید پرده پذیرایی

پردهای پانچی با طرح حیوانات

ممکن است تابه‌حال اسم پرده‌های پانچ حیوانات را نشنیده باشید، شاید هم با این نمونه از پرده‌ها آشنا باشید.

پرده پانچ طرح حیوانات و ماهی در واقع سری جدیدی از مدل پرده‌های پانچ دار هستند و طرح و مدل آنها در مقایسه با مدل‌های دیگر متفاوت است.

قیمت پردهای پانچ طرح حیوانات همانند سایر مدل‌های چاپی مقرون‌به‌صرفه است. در این نوع پرده‌ها شما می‌توانید طرح‌ها و مدل‌هایی از انواع حیوانات را مشاهده کنید.

این موضوع شاید عجیب و فوق‌العاده به نظر برسد، این پرده‌ها حتی نقش زیادی در یادگیری کودکان دارند.

اگر پرده اتاق فرزندانتان را از میان تصاویر حیوانات انتخاب کنید، او کم‌کم نام همه آنها را یاد می‌گیرد و به آنها علاقه‌مند می‌شود.

هنگام خرید، توجه داشته باشید که پرده‌ای که به شما ارائه می‌شود جنس خوب و مقاومی داشته باشد.

برای مثال اگر حیوان خانگی دارید و به او علاقه زیادی دارید، می‌توانید عکس آن را روی پرده خود چاپ کنید تا همیشه جلوی چشمانتان باشد.

پرده‌های تصویری طرح حیوانات به شما این امکان را می‌دهند تا عکس حیوان خانگی خود و حتی دیگر حیوانات زیبا را روی پرده خود با کیفیت بالا چاپ کنید.

پردهای پانچ طرح خط دار و شطرنجی چاپی

پردهای پانچ طرح خط دار و شطرنجی چاپی

این مدل پرده‌ها مزایای بسیار زیادی دارند و خرید آنها در هر حالت به سود مشتری خواهد بود.

جنس خوب، نصب آسان، سبک بودن پارچه، مقاومت بالا، خراب‌نشدن در گذر زمان، قیمت به‌صرفه و… از دلایل برتر بودن این پرده هستند. شما می‌توانید از این مدل پرده رایج و فانتزی برای آشپزخانه، اتاق خواب استفاده کنید.

خرید و یافتن پرده‌های پانچ طرح‌دار با طرح حیوانات و… بسیار ساده و راحت است؛ زیرا این نوع پرده در هر فروشگاهی یافت می‌شود.

شما می‌توانید این پرده را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید و یا به فروشگاه‌های حضوری موجود در سطح شهر مراجعه نمایید. البته توصیه می‌شود به‌منظور آسان‌تر شدن فرایند خرید، این کار را به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام دهید.

در سایت‌های فروش پرده طرح‌ها و مدل‌های متنوع و بسیاری وجود دارد و شما می‌توانید پس از مشاهده همه آنها یکی را به‌دلخواه برگزینید.

همچنین امکان سفارش پرده‌ای با عکس و تصاویر سگ‌های دوست‌داشتنی یا گربه و پرنده‌ها و… وجود دارد.

یکی از انواع طرح‌های پرطرف‌دار در بین پرده‌های پانچ حیوانات پردهای طرح پرنده پانچی هستند.

قیمت انواع مدل پردهای پانچ

قیمت انواع مدل پردهای پانچ

قیمت پردهای پانچ حیوانات چگونه است؟

قیمت پردهای پانچ حیوانات به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین نکته که هنگام خرید این مدل پرده باید به آن دقت کرد، این است که ارزان و باکیفیت باشد و جنس خوبی داشته باشد.

مدل پانچی حیوانات عروسکی با تمام طراحی‌های زیبایی خود و جنس خوبی که دارد، توانسته در سال‌های اخیر جز محصولات پرفروش دسته‌بندی  شود. پرده‌های حیوانات قیمت زیادی ندارند و مانند دیگر پرده‌ای پانچ ارزان‌ قیمت هستند.

شما می‌توانید این پرده‌ها را در انواع طرح و با قیمت مناسب از سایت ما تهیه کنید. بدون شک خرید پرده پانچ برای تمامی اقشار گزینه ایده آلی محسوب می‌شود و طرف‌داران زیادی هم دارد.

طرح و مدل های کلاسیک و ساده رنگی پرده پانچ با قیمت ارزان

طرح و مدل های کلاسیک و ساده رنگی پرده پانچ با قیمت ارزان

اشتراک گذاری پست:

برای مشاهده لیست قیمت و خرید انواع پرده زبرا، پرده دومکانیزه و پانچ روی تصویرهای زیر ضربه بزنید (کلیک‌کنید)

پرده زبرا (895)

پرده زبرا تصویری سه بعدی (154)

پرده زبرا دومکانیزم تصویری (55)

پرده پانچ گل و گل‌دار (237)

مقالات مرتبط دکوراسیون

سبد خرید
تلگرام
حساب من
0 مورد سبد خرید

شماره های دفتر فروش:

شماره پیام رسان:

ساعات پاسخگویی:

از 9 صبح تا 9 شب