مدل جدیدترین پرده برای آشپزخانه

در این مقاله می‌خوانید:

جدیدترین مدل پرده‌های شیک و مدرن برای آشپزخانه

جدیدترین مدل پرده‌های آشپزخانه

خرید انواع مدل پرده آشپزخانه و نهارخوری

همیشه تکمیل بودن یک دکوراسیون و ست بودن تمام وسایل ها با یکدیگر اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین اگر می ‌خواهید منزل بی ‌نقص و شیکی داشته باشید، بهتر است که به تمام جزئیات ریز دکوراسیون دقت فرمایید. در واقع آشپزخانه ‌ها یکی دیگر از مکان‌ های بسیار مهم در خانه هستند که اغلب افراد به آن بی ‌توجهی می‌ کنند.. توجه داشته باشید که خانه‌ های امروزی با توجه به طراحی مدرن خود معمولاً اپن هستند و فضای کامل آشپزخانه مشاهده می ‌شود. حال برای انتخاب مدل پرده آشپزخانه چند مورد جزئی را باید رعایت کنید.

پرده آشپزخانه طوسی چین دار

 به ‌عنوان مثال شما می ‌توانید با ست کردن وسایل آشپزخانه از نظر تناژ رنگی، درست چیدن آن ‌ها یا بقیه اکسسوری هایی مثل لامپ و غیره آشپزخانه را زیباتر و شیک ‌تر نشان دهید که این باعث جلوه بیشتر پرده آشپزخانه شما می شود.

حال نکته بسیار مهم دیگری که در خصوص آشپزخانه ‌ها وجود دارد و باید دقت و وقت کافی را برای انتخاب و خرید آن‌ ها به خرج دهید، مدل پرده آشپزخانه است.

از آنجایی‌ که اکثر آشپزخانه‌ ها در قسمت رو به نور منزل واقع می شوند، دارای پنجره ‌هایی بزرگ تر برای نورگیری بهتره محیط هستند.

از همین‌ رو شما باید مدل پرده‌ ای را برای پنجره آشپزخانه انتخاب کنید که بتواند به‌ خوبی این نور ورودی را کنترل کند. پرده‌ ها در انواع مختلف ،جنس‌ ها، طرح ‌ها و رنگ ‌ها ارائه می ‌شوند که هر فردی نسبت‌ به سلیقه خود می ‌تواند برای تهیه آن‌ ها اقدام کند؛ 

پرده آشپزخانه چهارخونه قرمز

توجه داشته باشید که برای خرید پرده آشپزخانه شما می ‌توانید نسبت ‌به جدیدترین طرح ها و مدل پردهای پانچ موجود در بازار اقدام نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجع انتخاب یک پرده مدل جدید آشپزخانه با کیفیت و زیبا که همخوانی بسیار زیادی با بقیه محیط خانه نیز داشته باشد نیاز دارید را برای شما شرح دهیم.

جدیدترین مدل پردهای ساده و شیک، پرده زبرا برای آشپزخانه

امروزه می ‌توان شاهد انواع رنگ و طرح و مدل‌ های جدید بسیاری از پرده‌ ها بود که هر یک از آن ‌ها با طرح و تنوع متفاوتی طراحی شده‌ اند.

برخی از مدل های پرده‌، قیمت با صرفه ای نیز دارند و خرید را برای افراد راحت می ‌سازند.

یعنی این ‌که شما با خرید یک مدل جدید پرده آشپزخانه با کیفیت سود نسبتا زیادی در خرید کسب می‌ کنید.

پردهای توری، ریلی، پرده های زبرا، پرده پانچ و سه بعدی و غیره…  نمونه ‌هایی از مدل های جدید پرده آشپزخانه هستند که در ادامه درباره آن‌ ها توضیحات گسترده ‌تری می ‌دهیم .

پرده آشپزخانه مدرن
پرده آشپزخانه مدرن

پردهای مدل زبرا مناسب آشپزخانه

پرده‌ زبرا دومکانیزم یکی از جدیدترین مدل ‌ها در خصوص پرده زبرا آشپزخانه و همچنین پرده‌ های منزل می ‌باشد.

این پرده ها برای پرده‌ اداری و همچنین فضاهای دیگری نیز ارائه می ‌شوند.

در  واقع مدل پردهای زبرا به پرده‌ های دو لایه‌ ای گفته می ‌شود که توسط تور و پارچه ساخته شده ‌اند.

اگر بخواهیم به ‌طور ساده ‌تر طراحی این مدل پرده ‌ها را شرح دهیم، می ‌توان گفت آن ها به نوعی یک پرده کرکره ‌مدرن و بسیار پیشرفته هستند.

همچنین مدل زبرا انواع بسیار مختلفی دارند و همه افراد در هر سبک و سلیقه ‌ای می ‌توانند برای خرید پردهای ساده و شیک آشپزخانه اقدام کنند.

 

انواع طرح و مدل پرده زبرا

پردهای چاپی حیوانات، پردهای زبرا تصویری گل ‌گلی، پرده‌ زبرا های کلاسیک و پرده های تک‌ رنگ زبرا و غیره نمونه‌ ای از انواع پرده ‌های زبرا هستند.

توجه داشته باشید که کارکرد پرده‌ های زبرا به این ‌گونه است که شما با استفاده از یک ریموت یا وسیله‌ ای که در کنار پرده طراحی ‌شده، آن‌ ها را به ‌اندازه دلخواه تنظیم می ‌کنید تا میزان نور وارد شده از این مدل پرده آشپزخانه به محیط طبق سلیقه شما باشد.

همچنین پردهای جدید زبرا جزو دسته پرده های فانتزی و مدرن محسوب می‌ شوند و از نظر قیمتی نیز قیمت با صرفه ای دارند.

نمونه تولید شده از پرده زبرا تصویری طرح گلدار با گل ارکیده
نمونه تولید شده از پرده زبرا تصویری طرح گلدار با گل ارکیده
پرده والاندار اشپزخانه
پرده والاندار اشپزخانه

به دلیل ست شدن راحت مدل پرده‌ زبرا با هر نوع دکوراسیون و هر نوع فضایی می ‌توان گفت از مدل پرده ‌های امروزی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و شما نیز برای تهیه مدل مناسب پرده آشپزخانه خود می‌ توانید انواع مدل‌ های آن ‌ها را مشاهده و خریداری کنید.

پرده پذیرایی رولی
پرده پذیرایی رولی

مدل های پرده پانچ

مدل جدید دیگری از انواع پرده‌ های آشپزخانه پانچ ها  هستند.

این مدل طراح ها جزو مدل پردها فانتزی محسوب می ‌شود و در هر سبک و سلیقه ‌ای پرده دارد. جنس آ‌ن ها از بعد بقیه پرده ها ‌کمی متفاوت ‌تر است و می ‌توان گفت جزو دسته پرده ‌هایی خشک محسوب می شوند. منظور از خشک بودن این پرده ها این است که به‌ هیچ‌عنوان چروک نمی‌ شوند و آسیب‌ دیدگی در آن ‌ها به‌ شدت کم است.

 برای محیطی مثل آشپزخانه که مدام در معرض رطوبت هوا وغیره قرار می‌ گیرد، باید پرده را انتخاب کرد که دوام بالایی داشته باشند و جذب آلودگی ‌ها نیز کم باشد. از همین ‌رو می‌ توان گفت خرید پرده‌ پانچ یکی از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه هستند. این مدل پرده‌ ها انواع مختلفی دارند.

پرده پانچ گل نیلوفر آبی رنگ طوسی
پرده پانچ گل نیلوفر آبی رنگ طوسی

به ‌عنوان مثال پرده پانچ چهره، ‌ پانج تک‌ رنگ، پرده حیوانات، راه ‌راه و غیره نمونه ‌هایی از پرده ‌های فانتزی هستند. توجه داشته باشید که همچنین قیمت این مدل پرده‌ ها نسبت‌ به کارایی و کیفیت آن‌ ها بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است. به نوعی که همه قشر افراد به‌ راحتی می‌ توانند برای خرید مدل پرده پانچ آشپزخانه اقدام نمایند.

اگر می‌ خواهید که پرده با دیگر منازل نیز ست باشد ،کافی است که یک طرح از مدل ‌های پرده پانچ را انتخاب نمایید و آن را برای تمامی قسمت‌ های خانه مثل سالن و نشیمن، اتاق‌ خواب و…‌سفارش دهید.  این پرده‌ ها قابلیت سفارش در هر سایز و ابعادی هم دارند.

پرده پانچ درب اتاق و آشپزخانه شیری رنگ
پرده پانچ درب اتاق و آشپزخانه شیری رنگ

 در مبحث شستشوی پرده‌ های پانچ آشپزخانه توجه داشته باشید که این پرده‌ ها نمی ‌توان با استفاده از ماشین لباس‌شویی یا حتی دست شست .برای شستن پرده ‌ها به تجربه کافی نیاز است که شما می ‌توانید با اطمینان کردن به یک خشک شویی معتبر و مجرب کار شستن پرده‌ ها را به آن ‌ها بسپارید .در کل برای انتخاب پرده آشپزخانه مدل‌ های پانچ که جزو دسته مدل‌ های مدرن و فانتزی محسوب می ‌شوند، بهترین انتخاب هستند. 

پرده آشپزخانه شیک
پرده آشپزخانه شیک

پردهای مدل پلیسه زبرا و ریلی

یکی دیگر از انواع مدل پرده آشپزخانه پرده ‌های ریلی و پلیسه هستند. این‌ مدل ها جزو پرده‌ های ساده و کاربردی شناخته می ‌شوند. در واقع اگر جزو دسته افراد ساده پسند و در همین ‌حال شیک پسند هستید، می ‌توانید مدل پرده ریلی و پلیسه را برای آشپزخانه خود انتخاب نمایید.

پرده آشپزخانه پلیسه
پرده آشپزخانه پلیسه

این مدل پرده ها طرح خاصی ندارند و با زیبایی بخصوصی که به فضا می ‌دهند، می ‌توانند یک فضای چشم گیر را برای آشپزخانه به وجود آورند.

توجه داشته باشید که معمولاً پرده‌ های ریلی و پلیسه برای آشپزخانه‌ هایی با کابینت ام دی اف و کابینت‌ های ممبر آن بسیار پیشنهاد می ‌شوند.

زیرا می‌ تواند فضای بسیار بی ‌نقصی را به وجود آورند. همچنین کار کردن با این پرده‌ ها بسیار ساده است که با استفاده از وسیله ‌ای که در کنار آن‌ ها قرار دارد شما می ‌توانید کنترل نور با پرده زبرا را به راحتی روی پنجره و نوری که به داخل محیط وارد می ‌شود داشته باشید. همچنین این پرده نیز دوام بالایی دارد و نسبت به طرح و نقش در بازار موجود هستند.

پرده آشپزخانه ریلی چهارخانه مشکی
پرده آشپزخانه ریلی چهارخانه مشکی

مدل های پرده اشپزخانه حیوانات

سری جدیدی از طراحی فانتزی، مدل پرده ‌های حیوانات هستند. این پرده ها معمولاً جنسی پانچ، شید زبرا و غیره دارند.

همچنین طرح اصلی آن ‌ها برگرفته از حیوانات است و می ‌توان گفت پرده هایی هستند که پارچه آن‌ ها عکس یا منظره‌ ای از حیوانات دارد. معمولاً پرده‌ های حیوانات برای محیطی مثل آشپزخانه زیبا هستند و همچنین فضای نسبتاً آرامش ‌بخشی را به محیط می ‌دهند.

پرده تصویر حیوان خرس و روباه
پرده تصویری حیوان خرس و روباه

پرده های گلدار یا گل گلی

مدل دیگری از دست پرده آشپزخانه  فانتزی که بسیار شیک هستند و حس و حال تازه‌ ای را به آشپزخانه می‌ بخشند پرده‌ های گل ‌گلی هستند. معمولاً این پرده ‌های گل ‌گلی برای افرادی که تازه ازدواج کرده ‌اند بیشتر کاربرد دارد.

اما این به معنی نیست که شما نمی‌ توانید از آن ‌ها استفاده کنید. محدودیتی برای استفاده از پرده های گل گلی وجود ندارد و شما می‌ توانید آن ‌ها را در انواع طرح‌ های مختلف تهیه نمایید.  همچنین توجه داشته باشید که پرده‌ های گل‌ گلی جنس ‌های متفاوتی هم دارند که شما نسبت‌ به سلیقه و همچنین کابینت ‌های خود می ‌توانید جنس آن‌ ها را انتخاب کنید.

پرده اشپزخانه کلاسیک
پرده اشپزخانه کلاسیک

منظور از ست کردن با کابینت این است که اگر کابینت شما چوبی می باشد بهتر است جنس پرده کمی ضخیم ‌تر باشد تا جلوه ‌ شیک تری را در آشپزخانه ایجاد کند.

پرده پانچ گل و برگ
پرده پانچ گل و برگ

جدیدترین مدل پرده های راه راه مناسب پذیرایی و آشپزخانه

همان‌ طور که از اسم این مدل پرده‌ ها مشخص از پارچه ‌های راه‌ راه شکلی ایجاد شدند که به‌ عنوان جدیدترین مدل پرده آشپزخانه در بازار موجودند. این پرده ‌ها همچنین همانند مدل پرده‌ های گل ‌گلی و حیوانات دارای جنس ‌های مختلفی هستند که شما در هر سایز و ابعادی می‌ توانید آن ‌ها را تهیه کنید.

پرده پانچ راه راه قهوه ای
پرده پانچ راه راه قهوه ای

 

مدل پرده های رومن ( رومی ) اشپزخانه و پذیرایی

مدل پرده‌ های رومن جزو با صرفه ‌ترین مدل پرده آشپزخانه هستند. این پرده‌ ها با طراحی متفاوت و همچنین خاص خود ظرافت، و حس و حال تازه‌ ای را به آشپزخانه هدیه می ‌کنند . اگر می ‌خواهید آشپزخانه شما هم شیک باشد و هم هزینه زیادی را برای خرید بابت پرده آشپزخانه صرف نکنید، پیشنهاد ما به شما مدل پرده های رومن است. آن ها در عین زیبایی, بسیار ارزان هستند.

این مدل پرده ‌های رومی نیز انواع مختلفی دارند و می‌ توان گفت جزو شیک‌ ترین پرده‌ های موجود برای آشپزخانه محسوب می‌ شوند که از نظر قیمتی هم همه قشر افراد می ‌توانند برای خرید آن ‌ها اقدام نمایند.

مدل پرده های اشپزخانه رومن
مدل پرده های اشپزخانه رومن

پرده های کلاسیک

برای افرادی که به ‌دنبال سلیقه‌ های کلاسیک هستند هم پرده آشپزخانه در این سبک ارائه شده است. به ‌عنوان مثال اگر سبک آشپزخانه شما به نوعی است که پرده‌ های کلاسیک همخوانی بیشتری با فضا دارند یا حتی می ‌خواهید پرده ‌های خود را با دیگر وسایل خانه ست کنید، کافی ا‌ست که سری به مدل پرده‌ های کلاسیک بزنید.

در مطالب بالا اشاره‌ ای به پرده‌ های پانچ و  برا کردیم. این پرده‌ ها، مدل ‌ها و طرح‌ های کلاسیکی هم دارد که شما می‌ توانید از آن‌ ها برای آشپزخانه خود یک پرده مناسب انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که همان‌ طور از اسم این مدل پرده ‌ها مشخص است، سبک کلاسیکی دارند و برای محیط‌ های کمی مجلل تر مناسب هستند.

پرده حلقه دار آشپزخانه
پرده حلقه دار آشپزخانه

مثلاً اگر تمام دکوراسیون آشپزخانه شما از جنس چوب است، می ‌توانید پرده‌ های کلاسیک را برای تکمیل کردن دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید. آن ها بسیار چشمگیر و زیبا هستند و جلوه بهتری را به آشپزخانه‌ هایی با فضای دکوراسیون کلاسیک می‌دهند.

معمولا پرده های کلاسیک با کابینت های چوبی و ام دی اف ست می شود. از آنجایی که آن ها به گونه ای سنگین هستند، بهتر است مدل های دیگر را برای آشپزخانه انتخاب کنید.

پرده بالارونده زبرا
پرده بالارونده زبرا

پرده های بالا رونده

پرده آشپزخانه بالا رونده فضای نسبتاً کمی را در آشپزخانه خود اشغال می ‌کند. نسبت ‌به مدل پرده‌ های دیگر می ‌توان گفت این پرده‌ ها کم جا ترین پرده‌ ها هستند و همچنین قیمت مقرون ‌به‌صرفه‌ ای هم دارند.

 مدل پرده بالا رونده نیز در انواع مختلفی ارائه می ‌شوند و ظرافت و زیبایی خاصی را دارند. همچنین آن‌ ها جزو دسته پرده های مدرن هم محسوب می ‌شوند که امروزه طرفداران به خصوص خود را دارند.

پردههای زبرا بالا رونده
پردههای زبرا بالا رونده

پرده های حریر

یکی دیگر از مدل پرده آشپزخانه مدل‌ های حریر می‌ باشند. این مدل پرده‌ ها بسیار زیبا سبک و می‌توان گفت راحت هستند. منظور از راحتی این است که شما به‌ سادگی با تنظیم کردن وسیله ‌ای که در کنار آن ‌ها قرار دارد، می ‌توانید آن ‌ها را تنظیم کنید. توجه داشته باشید که سهولت در نصب این پرده ها بسیار کم است.

این موضوعات باعث شده ‌اند تا امروزه اغلب افراد پرده‌ های حریر را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند. همچنین آن ها به دلیل جنس متفاوتی که دارند سبک هستند و می‌ توان گفت بهترین انتخاب برای محیطی مثل آشپزخانه می باشند.

به ‌راحتی می ‌توان این مدل پرده‌ ها را تمیز کرد و همچنین حتی در لباس ‌شویی هم آن‌ ها را شست. توجه داشته باشید که پرده ‌های حریر طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلفی دارند که شما با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه می ‌توانید برای خرید آن‌ ها اقدام نمایید.

پرده ساده برای اشپزخانه
پرده ساده برای اشپزخانه

چرا باید در خرید پرده آشپزخانه دقت بسیاری کرد؟

در هنگام انتخاب مدل پرده آشپزخانه باید دقت بسیار زیادی نمود تا آن همخوانی با محیط اطراف داشته باشد. حال شاید سوالی  برای شما به وجود آید که چرا باید به در انتخاب پرده آشپزخانه دقت نمود؟ باید ذکر کنیم که پرده ‌ها می ‌توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی جلوه‌ محیط داشته باشند.

 به‌ عنوان مثال شما آشپزخانه ‌ای را تصور کنید که بدون پرده است و پرده ‌ای بر روی آن نصب نشده؛ قطعا زمانی ‌که شما محیط آشپزخانه را مشاهده کنید، خالی بودن چیزی در محیط به چشم می آید که با انتخاب درست پرده برای آشپزخانه می ‌توانید موضوع را کاملاً رفع کنید.

پرده زبرا آشپزخانه
پرده زبرا آشپزخانه

 پرده ها انواع و طرح ‌های مختلفی دارند و همچنین این موضوعات باعث شده‌ اند تا هر فردی با هر سبک سلیقه‌ ای بتواند مدل و طرح مد نظر خود را به‌ راحتی خریداری کند. توجه داشته باشید که از آنجایی پنجره‌ های آشپزخانه معمولاً در شمال واقع می ‌شوند برای کنترل این نور حتما شما باید از پرده استفاده نمایید.

لازم به ذکر است بیان کنیم که پرده‌ ها به‌ جز کنترل نور و همچنین بخشیدن زیبایی به محیط اطراف، نکات مثبت دیگری هم دارند که یکی از آن‌ها باعث جلوگیری از ورود هوای سرد یا گرم به داخل منزل می‌ شود. شما با نصب یک پرده مناسب برای آشپزخانه خود می ‌توانید باعث شوید تا هوای اضافی وارد محیط نشود و همیشه هوای آشپزخانه و منزل مطابق با میل شما باشد.

پرده زبرا مناسب اشپزخانه
پرده زبرا مناسب اشپزخانه

قیمت پرده آشپزخانه چگونه است؟

معمولاً قیمت‌ های متفاوتی در خصوص پرده مدل جدید آشپزخانه وجود دارد .به‌ عنوان مثال قیمت هر نوع پرده نسبت ‌به ابعاد طرح ، مدل و همچنین جنس متفاوت است .معمولاً مدل هایی که در بالا بیان شد جزو دسته پرده‌ های پرطرفدار و همچنین مقرون ‌به‌ صرفه محسوب می ‌شوند که اکثر افراد می‌توانند برای خرید آن ‌ها اقدام کنند.

در کل اگر به‌ دنبال پرده های ارزان هستید، سعی کنید که مدل پرده رومی یا زیرا  را انتخاب نمایید. پرده رومی به دلیل مدل و طرح خود ،قیمت بسیار نسبتاً کمی به پرده ‌های دیگر دارند و همچنین پرده‌ های زبرا هم با وجود فانتزی و مدرن بودن خود قیمت نسبتاً مناسبی بر عنوان یک پرده با دوام دارد.

پرده زبرا برای سالن نهارخوری
پرده زبرا برای سالن نهارخوری

نکات مهمی که در خصوص خرید پرده آشپزخانه باید به یاد داشته باشید!

برای خرید پرده آشپزخانه باید به نکات مهمی هم توجه داشته باشید به ‌عنوان مثال شما درهنگام  انتخاب می ‌توانید اول به فضای دکوراسیون دقت کنید. دکوراسیون کمک بسیار زیادی به شما در خصوص انتخاب مدل پرده می ‌کند.

 سپس اگر بخواهید کمی جزئی ‌تر بیندیشید می‌ توانید بهوسایل اطراف توجه کنید. معمولاً سبک دکوراسیون خانه و جزئیات ریز اطراف می ‌تواند کمک بزرگی به انتخاب پرده کند. همچنین اگر آشپزخانه شما اپن باشد فضای زیباتری به وجود می ‌آید و در کل با رعایت کردن و سلیقه خود و همچنین دکوراسیون، جنس پرده، طرح آن می‌ توان یک انتخاب عالی در این خصوص داشت.

اشتراک گذاری پست:

برای مشاهده لیست قیمت و خرید انواع پرده زبرا، پرده دومکانیزه و پانچ روی تصویرهای زیر ضربه بزنید (کلیک‌کنید)

پرده زبرا (895)

پرده زبرا تصویری سه بعدی (154)

پرده زبرا دومکانیزم تصویری (55)

پرده پانچ گل و گل‌دار (237)

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط دکوراسیون

سبد خرید
تلگرام
حساب من
0 مورد سبد خرید

شماره های دفتر فروش:

شماره پیام رسان:

ساعات پاسخگویی:

از 9 صبح تا 9 شب